هم دلی با محمد(نظرات شما)
 
عشق و احساس
عشق یعنی احساس و احساس یعنی انسان بودن پس همیشه انسان باش!
 
 

 (Mary)

.من اگه جای محمد بودم به پدر و مادرم میگفتم چون هیچ چیز تو عمر آدم مثل عشق نیست...نباید از دست دادش!

 

.(sara)

محمد جان این اشتباهو نکن!حتما به پدر و مادرت بگو به قول خودمون دلو بزن به دریا منم واست دعا میکنم که موفق بشی!!!

 

.(khanoom Baqeri)

.سلام!اگه نظر من فایده ای داره میگم که حتما به پدر و مادرت بگو و بهشون بفهمون که عاشقشی فکر نمیکنم قبول نکنن!

.مرسی

 

.(Hamed)

سلام محمد جان خوبی؟

حرفات مثل فیلمهای عاشقانه شده

راستش میدونی عشق یعنی جدایی

بنظر من اگه کسیو واقعا دوست داری برو و با همون بمون

من هم عشقی دارم که ازم 2 سال بزرگتره تو کارگاهمون کار میکنه بابام چون خیلی خوب میشناستش موافقه اما میگه الان وقت ازدواج تو نیست ولی مادرم میگه نه میگه چون ازت بزرگتره

اما من فقط یکبار باهاشون حرف زدم و تو آخر حرفام گفتم بابا مامان درسته من خیلی دوستون دارم و همه جوره باهاتون هستم اما جز این دختر کسی دیگه رو نمیتونم قبول کنم

پس اگه قرار باشه کسی دیگه رو بخواید واسه خودتون محرم کنید نه برای من.

تو خودت باید تصمیم بگیری که چکار کنی اما من تصمیمم این بود!

 

شبنم ♥ܓܨ

من اگه جای تو بودم به خونوادم میگفتم سعی نکن عشقتو از دست بدی پشیمون میشی

 

.(popoli

.دیوانه نشی ولش کنی برو به پدر و مادرت بگو!پسر از دست ندش بعدا نگی popoli نگفتا حالا دیگه خود دانی

(منتظر نظرات شما دوستان گرامی هستم!!یه فرصت برای این که یه عاشقا به عشقش برسونید نمیخواین که این فرصتا از دست بدید؟؟؟

پس منتظر نظراتتون هستم

.                                                          با تشکر مدیریت وبلاگ 

                                                                   Pouya sm

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 11 دی 1391برچسب:, :: 14:46 :: توسط : پویا اس ام

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و احساس و آدرس pouyasm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 77
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 45165
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1